Bemötande för offentlig sektor
Motsvarar en heldagskurs
18 delmoment
1 tim 39 min video
4.0/5 (255 Betyg)
Publicerad 2015-07-08
Ingår i premium
Om kursen
Bemötande för offentlig sektor riktar sig till dig som arbetar inom kommun eller myndighet. Utbildningen behandlar vikten av ömsesidig förståelse i mötet med kunder, ger insikter om attityder, råd kring verbal och icke-verbal kommunikation och hur du bemöter kritik på ett konstruktivt och professionellt sätt. Utbildningen bör ses som en basutbildning för alla chefer och medarbetare inom offentlig sektor som har kontakt med medborgare och bör ses som obligatorisk för dig som i din yrkesroll utför någon form av myndighetsutövning. Relevanta nyckelord: Kundservice, Medborgarfeedback, Serviceförbättring, Tjänstekvalitet, Interpersonell kommunikation, Användarvänlighet, Medborgardialog, Empatisk kommunikation
I kursen lär du dig
Kurssinnehåll
Kursen hålls av
Vanliga frågor och svar
Bemötande för offentlig sektor
Motsvarar en heldagskurs
18 delmoment
1 tim 39 min video
4.0/5 (255 Betyg)
Publicerad 2015-07-08
Ingår i premium
Kursen ingår i följande paket